کوچولوی ما

عزیز 33 روزه من

1391/9/5 20:56
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.ترمه مامان

امروز برای بار پنجم رفتی حموم ولیاین بار من و بابایی بردیمت حموم.چون تا حالا من و مادربزرگ می بردیمت حموم.خلاصه که با هم رفتیم حموم و مادربزرگ روی ار من و بابایی نظارت می کردD::

عزیزم تو بینهایت خوش اخلاقی و از اون بچه هایی نیستی که بیخودی گریه کنی.دیشب اولین شبیبود که تا صبح نخوابیدی.نمی دونم چا ولی 6 صبح خوابیدی.البته بداخلاقی نمی کردی ولی نمی خوابیدی.

امروز صبح هم بابایی نیم ساعت ماساژت داد و کلی دوست داشتی دخترم.

امروز البومت رو هم با بابایی نوشتیم و فقط مونده که عکساشو بچسبونیم.

دخترم ،من و بابا واقعا عاشقتیم و تو شدی همه زندگی ما.راستی دختر قشنگم فردا قراره بریم دکتر برای چک آپ یک ماهگیت.طاقت ندارم تا بدونم قد و وزنت چقدر شده.به نظرم که ما شا الله خوب بزرگ شدی گلم.

روزی هزار بار خدارو شکر می کنیم که تو صحیح و سلامت به دنیا اومدی ترمه من.

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی ما می باشد